Forum Free 4 all ... Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Zasady C.O. i CRC Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
ramirezvip[XXL]
Killer



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 177 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Śro 6:40, 10 Sie 2005 Powrót do góry

CO powstało aby zwiększyć dynamike rozgrywki i uwidocznić, która drużyna ma za zadanie atakować, a która bronić. Głównym założeniem jest aby drużyna będąca w niebieskich jak najszybciej atakowała w ustalonym czasie, a ekipa przeciwna jak najbardziej jej w tym przeszkadzała. Właśnie dlatego punkty do ogólnego wyniku liczą się jedynie z drużyny niebieskiej. Nie znaczy to że, liczy się jedynie umiejętność ataku, gdy potrafimy dobrze bronić przeciwnik nie zdobędzie wielu punktów podacz ataku. Kluczem do skutecznego grania w niebieskich jest przeprowadzenie jak najwięcej ataków, jednocześnie jak najbardziej skutecznych. Wynika z tego, że grając w blue nie należy tracić czasu na kampienie, szwędanie się po planszy, czekanie na wroga. Należy szybkim skutecznym atakiem jak najszybciej zdobyć teczke i uciec, a najlepiej zniszczyć wroga(ale nie uganiać się za nim po całej mapie). Czysta matematyka pokazuje nam, że lepiej w czasie 30 minut przeprowadzić 30 ataków i mieć więcej szans na zdobycie punktu niż mieć tych ataków 10. Każda runda jest szansą na zdobycie punktu a o to przecież chodzi. W red sytuacja jest odwrotna. Musimy jak najdlużej zatrzymywać wroga i przeszkadzać mu w dojściu do teczki. Przeszkadzamy mu rzucając ogniste granaty, ostrzeliwiając, nie dopuszczając do dogodnych stanowisk. Umiejętność obrony uniemożliwy zdobywanie punktów przez drużyne przeciwną co zwiększa naszą szansę na wygraną.

Pare przykładów zachowań w czasie meczu:[NIEBIESCY]

Lubie kampić po kątach i dachac.....

Ataki w blue powinny być szybkie i nie ma miejsca na kampienie i siedzenie na dachu JAZDA DO TEKI.

-Moja drużyna została zabita i zostałem sam(z kolegą, i mamy mało życia) na przeważającą drużyne wroga(5,4), co mam robić? Może będę ich ganiał po mapie?
--------
W zasadach CO nie można pozwolić sobie na strate czasu, tak więc weż jak najszybciej teczke i biegnij do miejsca ewakuacji(NAJKRÓTSZˇ DROGˇ), gdy napotkasz wroga daj się zabić, wiadomo, że przegrasz tą runde a zaoszczędzisz czas na następne ataki, w których wasze szanse będą wyrównane!!
--------
-Skoro zostałem sam na wielu wrogów to się zabiję i zaoszczędzę czas!!

Zbyt proste i oczywiste rozwiązanie, gdy w niebieskich ostatnia osoba zabiję się sama, drużyna dostaje minusowy punkt

-Nie będe tracił czasu odrazu będe biegał przez granaty i w tłum wrogów

Oczywiście należy jak najmniej tracić czasu, jednak po przez wbieganie ostro na granaty zmiejszasz szanse na wygranie rundy, wszystko z umiarem....

Jakie brać granaty?

Przeważnie bierze się wybuchowe, ponieważ szybko uśmiercają i nie blokują nam drogę, czasem jednak opłaca się brać ogniste aby w pewnych punktach zablokować czerwonego i nie dopuścić go do jakiegoś miejsca. Można również brać oślepiające aby wprowadzić chaos u wroga, wymaga to jednak znajośmości mapy i zgrania aby nie zaszkodzić towarzyszom
[RED]
Jakie brać granaty?

Czerwoni muszą jak najwięcej zabrać czasu niebieskim z rundy, tak więc przeważnie bierze się ogniste(na niektórych mapach pewne osoby biorą inny rodzaj), aby zablokować i spowolnić atak.

Zostałem sam na dużą grupę wroga, co robić!!

Nie dać się zabić i jak najdłuzej przedłużyć atak, można nawet się schować i poczekać aż przeciwnik zaniesie teczke, zawsze zabierzemy troche czasu.

Zostłem(liśmy) na ostatniego przeciwnika z drużyny niebieskiej co mam robić!!?
----------------------------
Jak najszybciej uciec do punkt ucieczki i tam czekać na niego. Gdy was jest dużo np 5,4,3 i napotkacie wroga w czasie ucieczki możecie dać się zabić, koledzy sobie poradzą a wy zyskacie troche na czasie. Wroga najlepiej zabić dopiero gdy jest już blisko punkt docelowego, trzeba jak najdłuzej przedłużać rundę!!!!

CRC jest odwrotnością trybu CO. Nie gramy w nim na teczkę tylko na fragi (punkty), i liczą się punkty w obu drużynach ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 9:03, 03 Wrz 2005 Powrót do góry

Ładnie opisane , napewno komus sie to przyda , Pozdro
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)